Search
Close this search box.
و کیل تصادفات تهران

وکیل تصادفات تهران

امتیاز دهید post
آنچه در این مطلب می‌خوانید

وکیل تصادفات تهران

وکیل تصادف و انواع آن

وکیل تصادفات تهرات :امروزه استفاده از وسایل نقلیه روز به روز در حال افزایش است و همین امر باعث روند رو به رشد تصادفات ناشی از رانندگی شده است.جرایم رانندگی در واقع به جرائمی گفته میشود که بر اثر تخلف از مقررات رانندگی اتفاق میفتد.به چنین جرایمی که ناشی از قصور مرتکب و بر اثر تخلف از مقررات رانندگی حاصل میشود ، جزو جرایم شبه عمد محسوب میشود.

جرایم ناشی از رانندگی متعدد و متفاوت میباشند.ممکن است باعث مضروب و یا مجروح شدن مجنی‌علیه شوند و یا باعث کشته شدن فرد مصدوم گردند. در این چنین شرایطی با توجه به اینکه کدام یک از نتایج حادث شود، مجازات و حکم قانون متفاوت خواهد بود.درنتیجه تصادفات و وقایعی که بر اثر  رانندگی ایجاد می گردد شامل خسارتی، جرحی و فوتی می باشند.

وکیل تصادفات (جرایم رانندگی)

در تصادفات رانندگی در صورتی که خسارت ها به خودروها وارد شده باشد پس از حضور افسر راهنمایی رانندگی و تعیین میزان تقصیر طرفین، در صورتی که خودروها بیمه باشند پرداخت خسارت براساس تعهدات بیمه گر انجام می پذیرد.

اما درصورتی که حادثه منجربه مصدومیت شخص یا اشخاصی شود، پس از حضور افسر راهنمایی رانندگی و بررسی صحنه ی حادثه، میزان تقصیر طرفین را مشخص شده و در صورتی که راننده ی خودرو مقصر باشد، شخص مصدوم میتواند به دادگاه مراجعه کرده و پس از تنظیم شکایت تقاضای رسیدگی کند و دادگاه پس از بررسی پرونده (نظریه ی پزشکی قانونی و گزارش افسر راهنمایی و رانندگی)  رای خود را مبنی بر پرداخت دیه توسط راننده ی خودرو صادر میکند، ضمنا در صورتی که خودرو بیمه ی شخص ثالث باشد بیمه گر بر اساس تعهدات خویش (حداکثر تعهدات بیمه در خصوص خسارات جانی به میزان دیه ی یک مرد مسلمان در ماه های حرام میباشد) ، خسارت وارده را جبران میکند.

وکیل جرایم رانندگی در واقع به جرائمی گفته میشود که بر اثر تخلف از مقررات رانندگی اتفاق میفتد.به چنین جرایمی که ناشی از قصور مرتکب و بر اثر تخلف از مقررات رانندگی حاصل میشود ، جزو جرایم شبه عمد محسوب میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09121406834

10دقیقه مشاوره حقوقی رایگان!